Dag 21 - Weer thuis

6 maart 2019 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Vannacht hebben we met 16 reisgenoten ingecheckt op de luchthaven van Ho Chi Minh stad. Daar hebben we nog onze laatste Dong opgemaakt. We vertrokken op tijd naar Dubai.

Na een rustige vlucht zijn we doorgereisd naar Schiphol, alwaar we om 13 uur aankwamen.  Daarna nog afscheid genomen van onze reisgenoten en dan ‘ rap op huus aon’ .

Voor iedereen, die ons heeft gevolgd op deze reisblog, bedankt voor jullie belangstelling en ik hoop dat jullie een goede indruk van onze reis hebben gekregen. Voor ons was het erg leuk om naast WhatsApp ook reacties op deze reisverhalen te krijgen.

Groetjes van Angela en Marcel.

1. Arno en Trees:
    6 maart 2019
    fijn weer veilig thuis
    tot snel
    ik ben behoorlijk ziek dus wat dagen van jullie gemist.
    Trees
  2. Ingrid & Frank:
    10 maart 2019
    Jullie hebben veel gezien. Het geeft een goede impressie van Vietnam.
    Mooie vakantie (op het trieste incident na). Zal wel even wennen zijn deze regenachtige periode in NL. Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis om na te genieten van deze bijzondere reis!
  3. Angela en Marcel:
    11 maart 2019
    Hoi Frank, zeker veel gezien en gedaan. We konden af en toe bijslapen in de bus van de vermoeienissen. Maar het was een hele ervaring, die ik iedereen kan aanbevelen.