Dag 1 - Vertrek vanaf Schiphol

15 februari 2019 - Hanoi, Vietnam

Op 14 februari en een stralende lentedag vertrekken we naar Schiphol. Vanaf  de parkeerplaats worden we vlot met een busje naar de vertrekhal gebracht. Tijdens het inchecken krijgen we een gratis upgrade voor 2 stoelen in de Airbus A380.

Tevens maken we kennis met 4 reisgenoten die ook bij onze groep behoren. Bij de gate G9 loopt het al aardig vol.

We zitten in de 2e verdieping van de A380. Een enorm toestel met ongeveer 650 passagiers, veel beenruimte en moderne media.

Na 6 uur vliegen landen we in Dubai . Het is nacht, alleen merk je dat op deze luchthaven niet. We nemen ieder een Latte Caramel bij Starbucks. Nog 1,5 uur wachten en dan kunnen we aan boord voor onze vlucht naar Hanoi.

Na een rustige vlucht zijn we nu in Hanoi aangekomen. We hebben 45 minuten op onze koffers moeten wachten , maar bleken ze al lang bij  een andere transportbanden te staan. Martin de Nederlandse reisleider stond ons al op te wachten. Met de bus en 24 medereizigers zijn we door het drukke verkeer bij het eerste hotel Adamas beland.

1. Laura:
    15 februari 2019
    Leuk verhaaltje!!
  2. Arno en Trees:
    15 februari 2019
    veel plezier en geniet
    We lezen gezellig mee met jullie avonturen